REKLAMACJE
KLIENTOWI PRZYSŁUGUJE PRAWO DO ZŁOŻENIA REKLAMACJI W PRZYPADKU STWIERDZENIA W DOSTARCZONYM TOWARZE: WAD FABRYCZNYCH LUB NIEZGODNOŚCI TOWARU Z TOWAREM ZAWARTYM W ZAMÓWIENIU.
W TAKIM PRZYPADKU PROSIMY O ODESŁANIE TOWARU PRZESYŁKĄ POCZTOWĄ EKONOMICZNĄ NA ADRES SKLEPU:
VZOOR S.C.
UL. KARWIŃSKA 13/1
02-639 WARSZAWA
DO ODSYŁANEGO TOWARU PROSIMY DOŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU WRAZ Z WYPEŁNIONYM FORMULARZEM REKLAMACJI SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM.
REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ W CIĄGU 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA PRZEZ SKLEP PRZESYŁKI Z REKLAMOWANYM TOWAREM. W PRZYPADKU UZNANIA REKLAMACJI, TOWAR USZKODZONY ZOSTANIE NAPRAWIONY LUB WYMIENIONY NA INNY, PEŁNOWARTOŚCIOWY, A JEŚLI BĘDZIE TO JUŻ NIEMOŻLIWE (NA PRZYKŁAD Z POWODU WYCZERPANIA ZAPASÓW TOWARU), SKLEP ZWRÓCI KLIENTOWI RÓWNOWARTOŚĆ CENY TOWARU LUB ZAOFERUJE MU INNE, DOSTĘPNE W SKLEPIE TOWARY DO WYBORU.