DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA WYSYŁAMY KURIEREM LUB DO PACZKOMATÓW.
KOSZT WYSYŁKI KURIEREM WYNOSI 15 zł, A DO PACZKOMATU 12 ZŁ
MOŻLIWY JEST RÓWNIEŻ ODBIÓR OSOBISTY W NASZEJ PRACOWNI W WARSZAWIE
UL. KARWIŃSKA 13/1
DOSTAWY ZAGRANICZNE
ZAMÓWIENIA WYSYŁAMY KURIEREM LUB POCZTĄ.
KOSZT WYSYŁKI JEST UZALEŻNIONY OD KRAJU I WYŚWIETLA SIĘ PO WYBORZE KRAJU NA STRONIE „KOSZYKA” ZAMÓWIENIA.
JEŚLI NIE MA TWOJEGO KRAJU NA LIŚCIE, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI BEZPOŚREDNIO NA vzoor@vzoor.pl
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
STARAMY SIĘ WYSYŁAĆ ZAMÓWIENIA JAK NAJSZYBCIEJ.
ZAZWYCZAJ JEDNAK ZAMÓWIONE UBRANIA SZYJEMY SPECJALNIE DLA WAS POD KONKRETNE ZAMÓWIENIE, W DUCHU ZERO WASTE W NASZEJ PRACOWNI, DZIĘKI CZEMU NIE MAGAZYNUJEMY OGROMNEJ ILOŚCI UBRAŃ, DLATEGO ZWYKLE TRZEBA NA NIE ZACZEKAĆ KILKA DNI 🙂
MAKSYMALNY CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA TO 10 DNI ROBOCZYCH.
ZWROTY / WYMIANY
TOWAR PODLEGA ZWROTOWI/WYMIANIE DO 14 DNI OD MOMENTU OTRZYMANIA. ZWRACANY LUB WYMIENIANY TOWAR POWINIEN BYĆ KOMPLETNY, POSIADAĆ METKI I ZAWIESZKI, W KTÓRE BYŁ ZAOPATRZONY ORAZ NIE MOŻE NOSIĆ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA
*ZAMÓWIENIA PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM.
I. ZWROT LUB WYMIANA PRZEZ WYGODNE ZWROTY
II. ZWROT DROGĄ TRADYCYJNĄ
MOŻESZ DOKONAĆ ZWROTU W TRADYCYJNY SPOSÓB.
W CELU DOKONANIA ZWROTU TOWARU, PROSIMY WYPEŁNIĆ: FORMULARZ WYMIANY/ZWROTU ZAWIERAJĄCY OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY I WYSŁAĆ GO RAZEM ZE ZWRACANYM PRODUKTEM/ PRODUKTAMI ORAZ ORYGINALNYM DOWODEM ZAKUPU ( paragon lub fv vat) NA NIŻEJ PODANY ADRES:
VZOOR
UL. KARWIŃSKA 13/1
02-639 WARSZAWA
ZWROT NALEŻNOŚCI ZA ODESŁANY PRODUKT I KOSZTU WYSYŁKI ZAMÓWIENIA NASTĄPI MAKSYMALNIE W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD MOMENTU OTRZYMANIA PRZEZ SKLEP KOMPLETNEJ PRZESYŁKI Z TOWAREM NIENOSZĄCYM ŚLADÓW UŻYTKOWANIA. ZWROT BĘDZIE DOKONANY PRZELEWEM NA RACHUNEK WSKAZANY PRZEZ KLIENTA W FORMULARZU WYMIANY/ZWROTU. KOSZT WYSYŁKI ZWROTU LEŻY PO STRONIE KLIENTKI/ KLIENTA
III. WYMIANA W SPOSÓB TRADYCYJNY
W CELU DOKONANIA WYMIANY TOWARU NALEŻY NAJPIERW WYPEŁNIĆ FORMULARZ WYMIANY/ ZWROTU W KTÓRYM ZAWARTE BĘDZIE WSKAZANIE TOWARU, NA KTÓRY MA NASTĄPIĆ WYMIANA, KTÓRY NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES E MAIL: VZOOR@VZOOR.PL
PO OTRZYMANIU PRZEZ SKLEP FORMULARZA WYMIANY/ZWROTU. KLIENT OTRZYMA OD NAS MAILA Z POTWIERDZENIEM DOSTĘPNOŚCI TOWARU, (CO OZNACZA WYRAŻENIE AKCEPTACJI SKLEPU NA WYMIANĘ TOWARU) PO POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI TOWARU WYMIENIANY PRODUKT NALEŻY WYSŁAĆ NA WŁASNY KOSZT NA NIŻEJ PODANY ADRES:
VZOOR
UL. KARWIŃSKA 13/1
02-639 WARSZAWA
JEŚLI WYMIENIANY PRODUKT JEST DROŻSZY OD ZAKUPIONEGO, PROSIMY O PRZELANIE NA NASZE KONTO RÓŻNICY. W TYTULE PRZELEWU NALEŻY WPISAĆ „WYRÓWNANIE DO ZAMÓWIENIA NR…………”.
W TAKIEJ SYTUACJI WYSYŁKA JEST REALIZOWANA PO OTRZYMANIU PRZEZ NAS PRZELEWU. GDY PRODUKT JEST TAŃSZY OD ZAMÓWIONEGO POPRZEDNIO, W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD DNIA OTRZYMANIA PRZEZ NAS WYMIENIANEGO PRODUKTU RÓŻNICA ZOSTANIE PRZELANA NA NUMER KONTA PODANY W FORMULARZU WYMIANY/ZWROTU.
SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM.