ZWROTY I REKLAMACJE

TOWAR PODLEGA ZWROTOWI/WYMIANIE DO 14 DNI OD MOMENTU OTRZYMANIA. ZWRACANY LUB WYMIENIANY TOWAR POWINIEN BYĆ KOMPLETNY, POSIADAĆ METKI I ZAWIESZKI, W KTÓRE BYŁ ZAOPATRZONY ORAZ NIE MOŻE NOSIĆ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA

I. ZWROT

W CELU DOKONANIA ZWROTU TOWARU, PROSIMY WYPEŁNIĆ FORMULARZ WYMIANY/ZWROTU POBIERZ ZAWIERAJĄCY OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY I WYSŁAĆ GO NA WŁASNY KOSZT RAZEM Z TOWAREM NA NIŻEJ PODANY ADRES:

VZOOR S.C.

UL. KARWIŃSKA 13/1

02-639 WARSZAWA

ZWROT NALEŻNOŚCI OBEJMUJE WARTOŚĆ ODSYŁANEGO TOWARU, ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ KOSZTY DOSTAWY. ZWROT NALEŻNOŚCI ZA ODESŁANY PRODUKT NASTĄPI W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD MOMENTU OTRZYMANIA PRZEZ SKLEP KOMPLETNEJ PRZESYŁKI Z TOWAREM NIENOSZĄCYM ŚLADÓW UŻYTKOWANIA. ZWROT BĘDZIE DOKONANY PRZELEWEM NA RACHUNEK WSKAZANY PRZEZ KLIENTA W FORMULARZU WYMIANY/ZWROTU.

II. WYMIANA

W CELU DOKONANIA WYMIANY TOWARU NALEŻY NAJPIERW WYPEŁNIĆ FORMULARZ WYMIANY/ ZWROTU POBIERZ W KTÓRYM ZAWARTE BĘDZIE WSKAZANIE TOWARU, NA KTÓRY MA NASTĄPIĆ WYMIANA, KTÓRY NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES E MAIL: VZOOR@VZOOR.PL

PO OTRZYMANIU PRZEZ SKLEP FORMULARZA WYMIANY/ZWROTU. KLIENT OTRZYMA OD NAS MAILA Z POTWIERDZENIEM DOSTĘPNOŚCI TOWARU, (CO OZNACZA WYRAŻENIE AKCEPTACJI SKLEPU NA WYMIANĘ TOWARU) PO POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI TOWARU WYMIENIANY PRODUKT NALEŻY WYSŁAĆ NA WŁASNY KOSZT NA NIŻEJ PODANY ADRES:

VZOOR S.C.

UL. KARWIŃSKA 13/1

02-639 WARSZAWA

JEŚLI WYMIENIANY PRODUKT JEST DROŻSZY OD ZAKUPIONEGO, PROSIMY O PRZELANIE NA NASZE KONTO RÓŻNICY. W TYTULE PRZELEWU NALEŻY WPISAĆ „WYRÓWNANIE DO ZAMÓWIENIA NR…………”.

W TAKIEJ SYTUACJI WYSYŁKA JEST REALIZOWANA PO OTRZYMANIU PRZEZ NAS PRZELEWU. GDY PRODUKT JEST TAŃSZY OD ZAMÓWIONEGO POPRZEDNIO, W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD DNIA OTRZYMANIA PRZEZ NAS WYMIENIANEGO PRODUKTU RÓŻNICA ZOSTANIE PRZELANA NA NUMER KONTA PODANY W FORMULARZU WYMIANY/ZWROTU. SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM.

III. REKLAMACJE

KLIENTOWI PRZYSŁUGUJE PRAWO DO ZŁOŻENIA REKLAMACJI W PRZYPADKU STWIERDZENIA W DOSTARCZONYM TOWARZE: WAD FABRYCZNYCH LUB NIEZGODNOŚCI TOWARU Z TOWAREM ZAWARTYM W ZAMÓWIENIU.

W TAKIM PRZYPADKU PROSIMY O ODESŁANIE TOWARU PRZESYŁKĄ POCZTOWĄ EKONOMICZNĄ NA ADRES SKLEPU:

VZOOR S.C.

UL. KARWIŃSKA 13/1

02-639 WARSZAWA

DO ODSYŁANEGO TOWARU PROSIMY DOŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU WRAZ Z WYPEŁNIONYM FORMULARZEM REKLAMACJI POBIERZ SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM.

REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ W CIĄGU 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA PRZEZ SKLEP PRZESYŁKI Z REKLAMOWANYM TOWAREM. W PRZYPADKU UZNANIA REKLAMACJI, TOWAR USZKODZONY ZOSTANIE NAPRAWIONY LUB WYMIENIONY NA INNY, PEŁNOWARTOŚCIOWY, A JEŚLI BĘDZIE TO JUŻ NIEMOŻLIWE (NA PRZYKŁAD Z POWODU WYCZERPANIA ZAPASÓW TOWARU), SKLEP ZWRÓCI KLIENTOWI RÓWNOWARTOŚĆ CENY TOWARU LUB ZAOFERUJE MU INNE, DOSTĘPNE W SKLEPIE TOWARY DO WYBORU.