Zadzwoń do nas: 607 237 197

bok@vzoor.pl

VZOOR, Karwińska 13, 02-639 Warszawa

Dostawa i zwroty

DOSTAWA NA TERENIE POLSKI

WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA WYSYŁAMY KURIEREM LUB DO PACZKOMATÓW.  

KOSZT WYSYŁKI KURIEREM WYNOSI 15 zł, A DO PACZKOMATU 12 ZŁ

MOŻLIWY JEST RÓWNIEŻ ODBIÓR OSOBISTY W NASZEJ PRACOWNI W WARSZAWIE 

UL. KARWIŃSKA 13/1

DOSTAWY ZAGRANICZNE

ZAMÓWIENIA WYSYŁAMY KURIEREM LUB POCZTĄ.

KOSZT WYSYŁKI JEST UZALEŻNIONY OD KRAJU I WYŚWIETLA SIĘ PO WYBORZE KRAJU NA STRONIE „KOSZYKA” ZAMÓWIENIA. 

JEŚLI NIE MA TWOJEGO KRAJU NA LIŚCIE, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI BEZPOŚREDNIO NA vzoor@vzoor.pl

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

STARAMY SIĘ WYSYŁAĆ ZAMÓWIENIA JAK NAJSZYBCIEJ. 

ZAZWYCZAJ JEDNAK ZAMÓWIONE UBRANIA SZYJEMY SPECJALNIE DLA WAS POD KONKRETNE ZAMÓWIENIE, W DUCHU ZERO WASTE W NASZEJ PRACOWNI, DZIĘKI CZEMU NIE MAGAZYNUJEMY OGROMNEJ ILOŚCI UBRAŃ, DLATEGO ZWYKLE TRZEBA NA NIE ZACZEKAĆ KILKA DNI 🙂

MAKSYMALNY CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA TO 7 DNI ROBOCZYCH.


ZWROTY / WYMIANY

TOWAR PODLEGA ZWROTOWI/WYMIANIE DO 14 DNI OD MOMENTU OTRZYMANIA. ZWRACANY LUB WYMIENIANY TOWAR POWINIEN BYĆ KOMPLETNY, POSIADAĆ METKI I ZAWIESZKI, W KTÓRE BYŁ ZAOPATRZONY ORAZ NIE MOŻE NOSIĆ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA

*ZAMÓWIENIA PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM.

I. ZWROT LUB WYMIANA PRZEZ WYGODNE ZWROTY

II. ZWROT DROGĄ TRADYCYJNĄ

MOŻESZ DOKONAĆ ZWROTU W TRADYCYJNY SPOSÓB.

W CELU DOKONANIA ZWROTU TOWARU, PROSIMY WYPEŁNIĆ: FORMULARZ WYMIANY/ZWROTU ZAWIERAJĄCY OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY I WYSŁAĆ GO RAZEM ZE ZWRACANYM PRODUKTEM/ PRODUKTAMI ORAZ ORYGINALNYM DOWODEM ZAKUPU ( paragon lub fv vat)  NA NIŻEJ PODANY ADRES:

VZOOR

UL. KARWIŃSKA 13/1

02-639 WARSZAWA

ZWROT NALEŻNOŚCI  ZA ODESŁANY PRODUKT I KOSZTU WYSYŁKI ZAMÓWIENIA NASTĄPI MAKSYMALNIE  W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD MOMENTU OTRZYMANIA PRZEZ SKLEP KOMPLETNEJ PRZESYŁKI Z TOWAREM NIENOSZĄCYM ŚLADÓW UŻYTKOWANIA. ZWROT BĘDZIE DOKONANY PRZELEWEM NA RACHUNEK WSKAZANY PRZEZ KLIENTA W FORMULARZU WYMIANY/ZWROTU. KOSZT WYSYŁKI ZWROTU LEŻY PO STRONIE KLIENTKI/ KLIENTA

III. WYMIANA W SPOSÓB TRADYCYJNY

W CELU DOKONANIA WYMIANY TOWARU NALEŻY NAJPIERW WYPEŁNIĆ FORMULARZ WYMIANY/ ZWROTU W KTÓRYM ZAWARTE BĘDZIE WSKAZANIE TOWARU, NA KTÓRY MA NASTĄPIĆ WYMIANA, KTÓRY NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES E MAIL: VZOOR@VZOOR.PL

PO OTRZYMANIU PRZEZ SKLEP FORMULARZA WYMIANY/ZWROTU. KLIENT OTRZYMA OD NAS MAILA Z POTWIERDZENIEM DOSTĘPNOŚCI TOWARU, (CO OZNACZA WYRAŻENIE AKCEPTACJI SKLEPU NA WYMIANĘ TOWARU) PO POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI TOWARU WYMIENIANY PRODUKT NALEŻY WYSŁAĆ NA WŁASNY KOSZT NA NIŻEJ PODANY ADRES:

VZOOR

UL. KARWIŃSKA 13/1

02-639 WARSZAWA

JEŚLI WYMIENIANY PRODUKT JEST DROŻSZY OD ZAKUPIONEGO, PROSIMY O PRZELANIE NA NASZE KONTO RÓŻNICY. W TYTULE PRZELEWU NALEŻY WPISAĆ „WYRÓWNANIE DO ZAMÓWIENIA NR…………”.

W TAKIEJ SYTUACJI WYSYŁKA JEST REALIZOWANA PO OTRZYMANIU PRZEZ NAS PRZELEWU. GDY PRODUKT JEST TAŃSZY OD ZAMÓWIONEGO POPRZEDNIO, W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD DNIA OTRZYMANIA PRZEZ NAS WYMIENIANEGO PRODUKTU RÓŻNICA ZOSTANIE PRZELANA NA NUMER KONTA PODANY W FORMULARZU WYMIANY/ZWROTU. 

SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM.